Exposició de la meva escultura a "3 en Efe Serrano"

Galeria Efe Serrano 




Desde el dia 26 de setembre podreu trobar les meves obres a Galeria Efe Serrano, Cieza, Múrcia.
Una Galeria molt interessant, amb prop de 18 anys de funcionament que vitalitza la vida cultural de Cieza.
En un espai carregat d'art i sensibilitat.


En aquesta exposició he volgut fer un recorregut de la meva obra, a través de les diferents col·leccions que he anat treballant durant tots aquests anys.   
El muntatge de l'exposició va anar a càrrec de Francisca Serrano que, amb la seva sensibilitat, ha aconseguit que la meva obra llueixi espectacularment a la Sala d'art.



Una exposició que comparteixo amb dos artistes més, però que l'amplitud de l'espai permet compartir una inauguració de tres exposicions individuals a l'hora!
Cada un de nosaltres ubicats en espais diferenciats, que permet gaudir de l'obra de cada un de nosaltres amb tota llibertat.

Les meves peces les podreu trobar ubicades a la sala que hi ha al costat de l'entrada.


Aquesta instal·lació amb tota la força expressiva de les meves obres.


M'agrada molt que puguin mostrar-se davant de persones que no la coneixen encara i veure en el seu rostre la sorpresa, l'estranyesa. Davant un treball que porta el meu segell d'una forma inevitable.


La ceràmica és per a mi l'eina per expressar artísticament els meus pensaments i els meus sentiments.
Les meves peces porten les empremtes de les meves mans i m'encanta veure com es transformen amb tota l'emoció de la meva ànima.


Com que era la primera vegada que les meves escultures viatjaven a Múrcia, he cregut que no podien faltar algunes peces de la col·lecció "Finestres a l'Interior".


Building, "Gerro en tres", "Triangle vert", totes elles formen part de l'imaginari que volen insinuar els interiors. Aquell espai íntim, amagat dels ulls dels altres on s'hi amaguen aquells sentiments que no ens atrevim a mostrar.


 Les "famílies"són aquelles peces conformades per diferents parts, en les que cada una d'aquestes parts són diferents i imprescindibles per a formar la forma final.
Com en totes les famílies tots els seus components són imprescindibles.








________________________________________________________________________




Comentaris

Entrades populars